Microsoft DirectSR çıktı: DLSS, FSR ve XeSS artık tek API’de birleşiyor

service
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

DirectX için AMD, Intel ve Nvidia ile işbirliği içinde geliştirilen yeni DirectSR (Direct Super Resolution) teknolojisi, geliştiricilerin oyunlarına DLSS, FSR ve XeSS eklemesini kolaylaştırıyor ve artık önizleme olarak resmen mevcut. Geliştiriciler, DirectSR API’si ile yükseltme teknolojilerini DirectX 12 oyunlarına tek bir kod yolu ile sorunsuz bir şekilde entegre edebilecek.

Microsoft DirectSR çıktı

DirectSR, yerleşik FSR 2.2 desteği içeren Microsoft’un Agility SDK 1.714.0 önizleme sürümü aracılığıyla şu anda kullanılabilir durumda. DirectSR için yerel destek, GPU sürücüleriyle sağlanacak. Ayrıca DirectSR, uygulama düzeyinde kullanılabilen GPU’dan bağımsız varyantlar için yerleşik destek de içeriyor ve bu sayede donanım konfigürasyonları arasında erişilebilir oluyor. DLSS ve XeSS için DirectSR desteğine ise Intel ve Nvidia’nın yakında çıkacak en yeni sürücüleri aracılığıyla erişilecek.

Microsoft’un yeni API’si, AMD, Intel ve Nvidia’nın yükseltme çözümlerini tek bir arayüz altında birleştiriyor ve geliştiricilerin DLSS, FSR ve XeSS’i oyunlarına entegre etmek için yapmaları gereken iş miktarını azaltıyor. Geçmişte her bir yükseltme çözümünün ayrı SDK’larla manuel olarak oyuna eklenmesi gerekiyordu. DirectSR ile üç yükseltici de tek bir hamle ile oyuna uygulanabiliyor.

Geliştiricilerin her üç yükseltme çözümü için de daha kolay erişilebilirlik ve daha akıcı entegrasyona kavuştuğunu görmek oyuncuları için oldukça iyi bir haber. Benimsenme tarafında da işler umut verici zira DirectSR, sırtını DirectX 12’ye dayıyor. Şimdilik API önizleme sürümünde ve benimsenme muhtemelen çok kısıtlı olacaktır. Tam sürümün çıkış tarihi belirsiz ancak çıktığında, yeni/gelecek/mevcut oyunlarda DirectSR desteğinin entegre edilmesi muhtemel.

Daha Fazla Video

donanimhabercom Instagram Takip Et

Xiaomi’den fütüristik su tabancası

Exadious 2 ay önce

Efsane Türkiye’ye gelse alırım..

E

E_Y_B_H_P_T 2 ay önce

2

O ışık efektleri sadece yanlarda değil üstte de olmalıydı. Böylece tabancayı kullanan, kafasını yana eğmek zorunda kalıp, fıtık olmaz. Aynısını küçükken ışıklı ayakkabımda yaşamıştım oradan biliyorum. Ayakkabıma yan bakmaktan düz yürüyemiyordum. Hava atmaktan ziyade o havayı yaşamayı tercih ederim. 7 de olsam 70 de olsam kararım değişmeyecek.

emrahmt 3 ay önce

Mukemmel bir silah acaba ne kadar hızlı atıyor. [resim]

garez41 4 ay önce

Fiyat makul olsa efsane olur gerçekten ya.

Rindaman 5 ay önce

Vay bee, bu cihaz xiaomi çıktı ben de diyordum kim üretmiş..

D

DH Misafiri 5 ay önce

hocam 4x daha iyi direk hs attirir

Mstt.2010 7 ay önce

Über

SUPERSONICQ 7 ay önce

Evet ama 6x scop daha iyi gider buna daha uzaktaki hedefler için. Gerektiğinde 3x’e de çekebilirsin falan :D

SupremeMasterr 7 ay önce

Muskun alev tabancası vs bu

ccguven 8 ay önce

2

İstilacı güvercinlere karşı iyi olur. 5 10 dk da bir sopayı alıp kovalamak yordu artık.

rszx247 8 ay önce

Yakında su atan F18 falanda yaparlar :)

X

xsw 8 ay önce

1

Hazneye kezzaplı su doldurup nişan almak yapmayın böyle şeyler yahu…

alex59 9 ay önce

2

Xiaomi kendini çok geliştirdi artık her alanda kaliteli işler yapıyorlar.

Rhodope Thrax 9 ay önce

fışkırttığı su mermi gibi isabetli gitmeyeceği için gereksiz diye düşünmüş olabilirler.

RaptorFX 9 ay önce

Lazer nişangah da eklenseymiş tadından yenmezmiş.

Kaynak : https://www.donanimhaber.com/microsoft-directsr-cikti-dlss-fsr-ve-xess-artik-tek-yerde–177860

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
Microsoft DirectSR çıktı: DLSS, FSR ve XeSS artık tek API’de birleşiyor

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Giriş Yap

Kamu Haberleri ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

Bizi Takip Edin